Kurv

Kurven er tom I alt 0,00 Vis/Rediger kurv

Handelsbetingelser

Priser og bestilling

Alle vores priser er i danske kroner og inklusive 25% moms.

Aftaler om køb af varer fra vores webbutik anses for endeligt indgået, når en medarbejder har behandlet ordren. Vi tager forbehold for trykfejl, prisfejl, moms- og afgiftsændringer samt leveringssvigt. Eventuelle tilbud gælder så længe lager haves.

Betaling

Varer betales ved brug af Dankort eller Mastercard.

Betalingstransaktionen foregår via betalingssystemet DIBS, der åbner i et nyt browservindue. På den sikre side skal du indtaste:

  • Kortnummer og udløbsdato. I kortnummeret skal du kun indtaste tallene - ikke de mellemrum, der er vist på kortet. 
  • De tre kontrolcifre. De står på bagsiden af dankortet yderst til højre som afslutning på en længere talrække. OBS! Det er ikke dit bankkonto nummer, som står på bagsiden.

Fortrolige oplysninger

Personoplysninger som navn, adresse, evt. tlf. og e-mail, bruger Webshoppen kun til at sende vare(r) og til information, hvis der skulle opstå uforudsete problemer med leveringen. Personoplysninger vil udelukkende blive brugt internt i Webshoppen og til direkte henvendelse i forbindelse med informationsmateriale o.lign. Sidstnævnte vil kun finde sted med accept, som kan gives til Webshoppen samme sted, som man angiver personoplysninger.

Ordrebekræftelse og levering

Når man bestiller varer i Webshoppen, modtager man en ordrebekræftelse via e-mail. Den indeholder en oversigt over bestilte varer med angivelse af pris, porto og ekspeditionsgebyr samt navn og leveringsadresse.

Levering sker normalt inden for seks (6) arbejdsdage fra bestillingsdagen. Webshoppen leverer primært til danske adresser. Levering til udlandet afregnes efter gældende portoregler.

Returret

Man har ret til at returnere korrekte leveringer inden for 14 dage fra modtagelsen.
Returnerede varer skal være i samme stand som ved modtagelsen. Køber betaler returporto.

Nægter man at modtage varen, dvs., hvis varen ikke afhentes ved fragtfirma inden for den fastsatte tid, sendes varerne tilbage til Webshoppen, og handlen betragtes som ikke indgået.

Reklamation

Efter købelovens regler har man en reklamationsfrist på alle købte varer på 24 måneder gældende fra modtagelsesdatoen.

Reklamationsfristen omfatter fabrikationsfejl og mangler. Bliver varen defekt, som følge af almindeligt slid, voldsom leg eller ukorrekt anvendelse, er det ikke omfattet af reklamationsfristen.

Hvis en vare er blevet ødelagt under transporten kan man få tilsendt en ny vare eller vælge at få pengene tilbage.

Ønsker man at reklamere, bør man hurtigst muligt kontakte os. For hurtigere ekspedition bør man have den faktura parat, som man modtog sammen med varen.

PITÓ - VI HAR STYR PÅ DYR | CENTERVEJ 10A | DK-8963 AUNING | +45 86 48 10 20 | PITO@PITO-PET.DK